I'm Sorry

Förlåt för den grymt dåliga uppdateringen. Men allting har varit lite upp&ner. Dom har iallafall hittat en ny jourfamilj åt mig :) Också i Ekerö så jag kan fortsätta skolan och allting. Iih! :) Men nu kommer iallafall Patricia hit när som helst. Vi hade ju en rigel fight igår. Men det löste sig. Har verkligen insett att jag aldrig klarar mig utan henne nu. Never. Men iallafall, så hon kommer när som helst.. Då ska vi bada tror jag ? Bubbelbad. Skitnice, med lite ansiktsmask & så. Coolish. Haha satt och asgarvade åt några videor jag & pattis gjorde för ett tag sen. Vi t.ex sjungde Aladin..? Men innan den kommer ut ska denhär bloggen bli lösenordskyddad :$

Ikväll kommer Javiera hit. Hon har piercat sig i underläppen btw. Sweet, vi ska typ kolla lite film. Äta middag & bara.. Vara :) Imorgon ska jag bli firad av mina föräldrar. Så då åker Javiera med mig och gör gelenaglar, bokade tid igår. Det ligger i södertälje hos min pappas kompis tjej hon har en egen salong & så. Mina föräldrar kör. Sen efter det som kanske tar 3 timmar..? Så åker vi iväg till en skitmysig resturang och käkar Och sen får jag alla presenter & sånt :$  Javiera ska va med hela dagen såklart :) Mina föräldrar bjuder ju so why not. Så kommer få världens mysigaste dag med min bebi idag & imorgon. Love it! Men nu väntar jag på Bästavän. Shit vad hon är seg.. Ska ut & röka nu . Tjillevippen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0