Omplaserad.. Again

Nathalie Regina & Min mami hämtade upp mig för kanske .. en & en halv timme sedan? Jag ska få byta jourfamilj. Men dom kan inte lova att det blir någon i ekerö.. helvete! Fast dom ska iallafall försöka eftersom skolan är så bra och så. Känns sjukt pinsamt att byta skola så ofta. Alla börjar ju undra liksom..? Jaja! Imorgon är jag ju ledig. Efter Primabarn hämtar pappa upp mig. Så åker jag till Nacka. Kanske träffar någon imorgonkväll. Är där över helgen sen. Chill! På söndag vet dom hur allting blir.. Så.. Det blir väl bra! Nu ska jag möta upp Javiera om c. En timme och hämta lite saker. Vi ska snacka också. About everything! Måste bäretta så sjukt mycket.. Åh jag blir alldeles.. När jag ens tänker på att kanske bli tvungen att flytta härifrån.. Helvete..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0